lauantai, 11. elokuu 2012
Voi, voi!!
Tässä uusi blogini osoite: http://nirpuntekeleita.blogspot.fi/
lauantai, 11. elokuu 2012
Kittja askartelua...
3-D kortit Helmet Jehkotar CardChallenge Kortti samoista materiaaleista Lasten SAY Lasten kanssa tehtyä Leimailu Leivonta Muut kortit Ostoksia Puikoilla olleet SAY 3 SAY 6 SAY4 SAY5 Sukkasato 2011 Synttärikortit Syntymäpäivä kalenteri Työ jutut Vaihdot Virkattua Yleinen askartelu langasta tehtyä posliininmaalaus
Kommentit