
Eilen tehtiin lasten kanssa joulukortit. Fanttilangasta leikatut palat kasattiin kuuseksi.
Ainakin kuvan siirto onnistui tänne. Pitää katsella nyt nuo toisetkin kuvat jossain välissä.
tiistai, 4. joulukuu 2007

Kittja askartelua...
3-D kortit Helmet Jehkotar CardChallenge Kortti samoista materiaaleista Lasten SAY Lasten kanssa tehtyä Leimailu Leivonta Muut kortit Ostoksia Puikoilla olleet SAY 3 SAY 6 SAY4 SAY5 Sukkasato 2011 Synttärikortit Syntymäpäivä kalenteri Työ jutut Vaihdot Virkattua Yleinen askartelu langasta tehtyä posliininmaalaus
Kommentit