
Meillä vietettiin neidin syntymäpäiviäkin, joten niiden pitämisessä ja järjestämisessä meni oma aikansa. Muutenkin on käsityöpuolella ollut aika hiljaista. Tässä kuitenkin kuva kakusta, joka meni hetkessä

Päällinen on kinuskia ja reunoilla vaaleanpunaista kermavaahtoa (karamellivärillä värjättyä). Merenelävät on tehty marsepaanista. Oli aikamoinen työ värjätä sitä harmaata massaa. Pitää muistaa ostaa sinistä karamelliväriä, kun se meiltä puuttuu. Nuo reunat olis voinut olla siniset niin kuin vesi : )
Kommentit