
Ihana pussukka ja kaksi tikkaria. Nuo tikkarit ovatkin mukavia, kun kädet jää vapaaksi näpertelyyn ; ) Nyt vain kova pohtiminen, mitä tuonne pussukkaan laitan.... luultavasti jotain askartelu juttuja.
Kiitos SAY:ni : D
torstai, 22. toukokuu 2008

Kittja askartelua...
3-D kortit Helmet Jehkotar CardChallenge Kortti samoista materiaaleista Lasten SAY Lasten kanssa tehtyä Leimailu Leivonta Muut kortit Ostoksia Puikoilla olleet SAY 3 SAY 6 SAY4 SAY5 Sukkasato 2011 Synttärikortit Syntymäpäivä kalenteri Työ jutut Vaihdot Virkattua Yleinen askartelu langasta tehtyä posliininmaalaus
Kommentit