
Aika haastavaa tuo värittäminen... Joskus vuonna jotain olen ostanut itselleni kunnon puuvärit. Niitä voi sitten vedellä ja siveltimellä vielä maalata, eli juuri tähän tarkoitukseen. Kynät ovat Bruynzeel merkkiset akvarellikynät ja aikoinaat olivat hyvinkin hintavat. Siksi niitä on niin vähän käytettykkin, en mä pihi....
Kommentit