Tykkään tehdä kortteja valmiiden mallien mukaan ja kun monta haastetta on jäänyt välistä olen niitä vanhempia tehnyt omaksi ilokseni.
Jostain kumman syystä ei haastesivut auenneet, joten en nyt voi sitä mallia laittaa. Mutta tässä kortit
#41


#42


tiistai, 17. maaliskuu 2009
Tykkään tehdä kortteja valmiiden mallien mukaan ja kun monta haastetta on jäänyt välistä olen niitä vanhempia tehnyt omaksi ilokseni.
Jostain kumman syystä ei haastesivut auenneet, joten en nyt voi sitä mallia laittaa. Mutta tässä kortit
#41


#42


Kittja askartelua...
3-D kortit Helmet Jehkotar CardChallenge Kortti samoista materiaaleista Lasten SAY Lasten kanssa tehtyä Leimailu Leivonta Muut kortit Ostoksia Puikoilla olleet SAY 3 SAY 6 SAY4 SAY5 Sukkasato 2011 Synttärikortit Syntymäpäivä kalenteri Työ jutut Vaihdot Virkattua Yleinen askartelu langasta tehtyä posliininmaalaus
Kommentit