
Tuossa päässä on pieni kukka ja muutama lehti. Etsin kauan tuollaista mallia netistä, mutta en sitten taas löytänyt. Piti sitten vähän soveltaa itse. Ostin kyllä tuohon päähän sydämen, mutta tuntui liian hienolta. Pitää tehdä toinen koru, johon laitan sitten sydämen : ) Itse olen ihan tyytyväinen tuohon koruun, varmasti tulee käytettyäkin. Kuva on vähän huono.
Kommentit