
Lankana oli seiskaveikan jätti raita. Ja nää on ihanat, just mun väriset ja raidatkin meni hyvin kohdalleen. Loppu langasta aloitin tekemään junnulle lapasia. Tarvii lapaset, joissa on pitkät varret. Ei sitten kurahanskan alla jää ranteet paljaiksi. Tää talvi kun on mitä on.....
Kommentit