Saapui mulle keskiviikkona. Keskiviikkona olin onneksi saikulla niin sain päivän huilata ja illalla jaksoin sitten askarrella : D  Tämän ihanan kuoren on laittanut liikkeelle Tanja. Ja mun aikaan saannoksia:

1414822.jpg
Mulla oli valmiina leikattu tuo 3D-kuva, joten kuoresta otin taustalle sydämen ja tuota nalle-nauhaa. Tiinalta vaihdossa saatu keltainen kohokuvio paperi.

1414829.jpg
Toinen valmiiksi leikattu kuva. Tausta paperit otettu kuoresta ja rusetti.

1414832.jpg
Tässä kortissa on taustapaperit kuoresta ja tyttö. Omista varastoista on kukat ja rappuset.

1414831.jpg
Pojalle kortti. Tuossa kuoressa oli paljon ihania leimasinkuvia. Ja anteeksi vain seuraavat mä käytin monta kuvaa : ) Mutta laitoin kyllä leimakuvia tilalle. Tuo poika oli tyttö, mutta leikkasin rusetin pois. Tähän korttiin on käytetty kaikki kuoresta.

1414833.jpg
Ja kuoressa oli ihana juhliva Magnolia tyttö. Tai niitä oli kaksi ja mä otin kummatkin... Tähän korttiin on taustat kuoresta ja kukat. Nuo keltaiset putoilevat tähdet eivät ole luonnossa noin suttuisen näköisiä.

1414834.jpg
Tästä kortista tuli ihanan hempeä. Tausta paperit taas kuoresta ja pienempi kukkanen.

1414861.jpg
Ja sitten mulla oli hyvä idea tuosta aaveesta, mutta kun aloin värittämään sitä muste levisi niin etten sitä voi käyttää.... Mutta kuten huomaatte tosi lahjakkaasti vaihdoin kuoreen materiaalia ; D