Sitä on syksyä ilmassa, kun pitää kaivaa puikot vaihteeksi esille. Helmiäkin tilailin vähän. Tarkoitus oli tilata vain pihtejä ja hopealankaa, muutama helmi eksyi sitten tilaukseen....

Anoppi oli kylässä viikonloppuna ja eilen käytiin ostoksilla Tapion kaupassa.  Mä ostin taas vaikka mitä:

169400.jpg
Näistä kahdesta kerästä pitäisi (tai toinen vielä vyyhtinä) valmistua huovutettu kassi, joka oli keväällä Moda-lehdessä.

169401.jpg
Vanhasta Moda lehdestä löysin myös mallin neidin boleroon. Lilaa tietysti....

169403.jpg
Fanttia joulukuusiin. Juu, mä olen kerrankin ajoissa. Ja Tovea mun ja neidin huovutettuihin lapasiin. Mulle selvis, että edelliset lapaset ei ole epäonnistuneet vaan niistä kuului tulla niin paksut. Nyt ostin toista huovutettavaa lankaa ja kokeilen saisko näistä paremman tuntuiset lapaset ; )

169408.jpg
Ja viimeisenä: kadehtikaa kaikki jalkavaivaiset. Ostin itselleni hoitavaa lankaa. Lankaan on lisätty aloe veraa ja jojoba öljyä : D Hinnasta ei sitten puhuta mitään, oli sika kallista lankaa. Kerron sitten onko mua huijattu....


Jos yrittäis laittaa kuvia valmiistakin töistä. Niitäkin on tullut vaikka hiljaiseloa on täällä ollut. Ja hiljaiselo tulee varmaan jatkumaan, kun aloitan työt perjantaina.